Gefeliciteerd met uw eind overwinning mevrouw lenting
Gefeliciteerd met uw eind overwinning mevrouw lenting
Evie van harte gefeliciteerd met je overwinning! Leuk om te zien dat het dit jaar spannend bleef tot de laatste dagen wie er zou winnen. De tour is denk ik anders verlopen dan vele hadden gedacht.
Helaas vind ik de "vlakke" etappes saai. Een ontsnapping en dan op het einde inhalen en massasprint. Maar goed dat de Alpen veel goed hebben gemaakt.
Ik feliciteer Evie en alle anderen die iets gewonnen hebben , de niet winnaars jammer misschien volgend jaar meer geluk.Mijn felicitaties gaan ook uit naar de mannen achter de schermen, voor hetneerzetten van een site waar je niet omheen kan!Want voordat deze online ging werden er nog enkele aanpassingen gedaan, dit maakte o.a. het samenstelling van je ploeg met een budget van 25 miljoen nog makkelijk.Maar ook de looks van de Goktour werden nog gelikter en professioneler gemaakt.En laten we vooral niet vergeten, elke dag de uitslagen bijhouden en verwerken, de verslagen maken, het forum met al hun onderwerpen, de enquêtes en ga zo maar door. Mannen bedankt voor jullie inzet en al het werk!
Ben het helemaal met Demarrage eens.Veel werk en een prachtige site .Heren ook namens mij dank je wel voor het vele werk en Mevr. van harte hoor.Tot 2012 Hou Doe!
dank allen
Gefeliciteerd! met u overwinning.
En eindelijk is Chris verslagen! Dubbel Feest![]()
Het moest een paar jaar duren maar dan eindelijk een andere winnaar, en als iemand het moet zijn dan het liefst mijn moedertje... Gefeliciteerd!
Ik blijf de lijn van Contador volgen.. als hij wint, win ik de Goktour.. Dus volgend jaar win ik hem weer ![]()
Dankjewel, Sjakie. Ben nog een beetje sprakeloos.
Dat mag hoor ik vind het een geweldige prestatie de outsider wint lol![]()